Paranoiac


Paranoiac to gra typu freeware autorstwa Uri.
Jest to horror przygodowy wykonany w programie WOLF RPG Editor.
____________________

Pobierz Paranoiac
________________________________


____________________

 

Walkthrough i Solucje

____________________


1. Dzień
Rozejrzyj się po domu. (Wystarczy, że wejdziesz do pokoju gościnnego na drugim piętrze.) Poza tym zapamiętaj gdzie jest telefon i jak tylko zacznie dzwonić, odbierz go. Następnie idź do łazienki na pierwszym piętrze i weź prysznic. Pokój gościnny mieści się na drugim piętrze, pierwszy z lewej.

1. Noc
Idź do kuchni po wodę, po czym wróć na górę. Sprawdź otwarte drzwi. Wejdź i rozejrzyj się w środku. Sprawdź regał po prawej aby znaleźć notatkę. Wyjdź z pokoju, a kiedy pojawi się potwór – uciekaj.
Martwy punkt – Kominek (Salon)
Martwy punkt – Kotatsu (Pokój Tradycyjny na 1. Piętrze)

2. Dzień
Zobacz, gdzie pasuje klucz. Sprawdź lewą stronę toaletki, by znaleźć notatkę. Zejdź na dół i odbierz telefon. Pójdź do ogrodu i sprawdź kwiaty, by znaleźć klucz. Znowu, zobacz gdzie pasuje. Następnie w środku, w szafkach po lewej stronie znajdziesz kolejny klucz. Wyjdź, przypomnij sobie treść pierwszej notatki i otwórz sejf w salonie, aby zdobyć kolejny klucz. Następnie wyjdź z pokoju. Kiedy usłyszysz dzwonek, otwórz drzwi.

2. Noc
Idź odebrać telefon. Kiedy pojawi się potwór – uciekaj.
Martwy punkt – Szafka (Składzik)
Martwy punkt - Szafa na futon (Pokój Tradycyjny na 2. Piętrze)

3. Dzień
Jeśli masz klucz, zobacz gdzie on pasuje i wejdź. W jednym z regałów w rogu znajdziesz notatkę. Następnie udaj się do garderoby i jeszcze raz sprawdź sukienki po klucz. Znowu sprawdź drzwi. Kiedy wejdziesz do środka, zagraj na pianinie. Wyjdź i otwórz drzwi.

3. Noc
Pokręć się po drugim piętrze. Kiedy usłyszysz pianino, zejdź do pokoju muzycznego. A jak pojawi się potwór – uciekaj.
Martwy punkt – Łóżko (Pokój Gościnny)
Martwy punkt – Szafa z lustrem (Garderoba)

4. Dzień
Zadzwoń do mamy. Sprawdź, gdzie pasuje klucz. Zajrzyj do kosza po notatkę. Pójdź do pokoju wujka i zacznij bawić się oświetleniem aby zdobyć klucz. Znajdź i otwórz tym kluczem pokój. W szafce po lewej stronie łóżka znajdziesz notatkę. Następnie zejdź do ogrodu i zajrzyj do studni. W środku sprawdź ściany i wejdź w utworzone przez siebie przejście. Idź prosto przed siebie, dopóki nie wyjdziesz. Jeśli chcesz zapisać grę, rób to pod koniec mapy, a nie na początku. Idź do łóżka.

4. Noc
Spróbuj wyjść z domu. Uciekaj, kiedy pojawi się potwór.
Martwy punkt – Szafa (Łazienka)
Martwy punkt – Pod zlewem (Kuchnia)

5. Dzień
Otwórz ostatnie drzwi. Idź na drugie piętro i zajrzyj do komody obok ubikacji. Razem z latarką wróć do pokoju w piwnicy. Rozejrzyj się w środku; na murze znajdziesz kod: 2436. Zapamiętaj go i idź do pokoju cioci, a następnie odblokuj nim komputer. Przeczytaj pamiętnik i zejdż na dół. Zanim otworzysz drzwi, ZAPISZ GRĘ.

Tam jest najprawdziwszy potwór.
Odbierz telefon.
Idź do biblioteki.
Uciekaj do piwnicy.

To tylko złudzenie.
Odbierz telefon.
Idź do biblioteki.
________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz